fredag 29 januari 2010

(L) stockholm

va i sthlm idag över dagen, eftersom vi var lediga. köpte faktiskt riktigt mycket, orkar dock inte slänga upp nå bilder, inte idag iallafall..jag vet, jag är latast. vi åt lunch på kungshallen, hur som helst, och så när vi sitter där och äter så kommer greta från paradise hotel och sätter sig vid bordet bredvid med sina vänner, det var garanterat dagens händelse. och tåget var 74837050 år försenat när vi skulle hem så har precis slängt i mig lite take away thaimat som fick agera hiskligt sen middag. vi älskar hämtmat i denna familj, så det så. imorgon eller på söndag ska jag försöka pallra mig iväg och träna en sväng, det var iallafall tanken. kanske ska följa med syster och inviga hennes nya systemkamera också, om jag orkar gå ut i detta kalla snöoväder det vill säga.


asseriös och framför allt jävligt pampig bild på moi just nu, bjuder på den