fredag 5 februari 2010

linköping ffs

buenos dias.
idag va en skön dag i skolan, gick relativt snabbt faktiskt. snabbt för att vara en skoldag. papi och stella kom och hämtade mig dirr efter skolan och sen åkte vi mot linköping. och iallafall, nu är jag hos mormor och morfar i linköping, ska spendera helgen här. och hehe när jag kommer har såklart mormor laddat upp med chirre och hela baletten, hon känner nämligen till min lilla förkärlek till de friterade potatisarna. nu ska jag frossa chips i alla smaker och spela wii med släkten, 2 av mammas bröder är nämligen också här. ha det göööööööööött! shasha

dagens låt: kent - hjärta.
helt klart en av de bästa låtarna från nya skivan röd. lägg märke till bilderna på de spårlöst försvunna personerna i musikvideon. jag tycker iallafall det är en fin tanke av kent.