tisdag 2 februari 2010

paradise

galet kort dag i skolan idag och pannkakorna vi gjorde på hemkunskapen fullbordade dagen helt. drog hem och pluggade som en galning, eller det va iallafal tanken. blev det så? nej, jag råkade somna i soffan..vaknar av att min syster tittar på the big bang theory på högsta volym, sen var det mat. efter detta låg skolböckerna och väntade snällt på mig på sängen, så det blev lite svenska, lite spanska och allra minst so, det som jag egentligen behövde plugga mest. assmart. nu är det final i paradise hotel, ska slänga mig i soffan framför stora tvn där nere, cimon kommer tillbaka tillsammans med alla andra som åkt och ställer finalparen mot väggen. bara själva grejen att han kommer tillbaka gör det hela värt att se, ska dreggla som fan.
прощай , det betyder hej då på ryska